maanantai 1. lokakuuta 2012

Tässä elämä on

Kiitos sinulle syyskuun viimeinen sunnuntai.

Heräsin aikaisin, hengailin aamupäivän kaupungilla, päädyin Brass Monkey-nimiseen baariin katsomaan elokuvaa, Out of African. Tapasin espanjalaisen Leon, matkustajasielun. Hän lupasi opettaa minulle shakinpeluuta. Lisää pikisilmiä ja karvaisia poskisuukkoja, voisin jo tottua niihin.

Illasta mainion rentoa oleskelua Nikain ja Adrianin luona. Ei mitenkään yllättävästi nukahdin kesken Rum Diaryn, pojat nauroivat minulle kun nytkähtelin unissani. "So if I want to insult several people at the same time, I just yell CABRÓNES? Callate cabrónes!"

Mulla on hyvä olo. Vietyäni Alman kouluun pyörähdin aamupalla New Town Delissä, jossa tutuksi tullut tarjoilijatyttö kysyi olenko saksalainen. Minulle hymyiltiin paljon. The Independent on aika hyvä lehti. Kohta ajattelin suunnata salille, mutta harkitsen myös aikaisia päikkäreitä. Unta kertyi viime yöltä huikeat viisi tuntia, silmäluomet ovat aika raskaanlaiset. Illalla käyn maistelemassa oikeaa mateeta sekä pelaamassa shakkia.

:--------)

Ps. Ai miten niin olen löytänyt PMMP:n uudestaan. Ah ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti